IKIWISI-то на nais.bg в услуга на българските потребители и фирми

IKIWISI (айкиуизи) e термин, чието проявление всеки scrum master или product owner познава в детайли.

На потребителски език, IKIWISI значи, I know it when I see it, т.е. „ще го знам, като го видя“.

Така започнахме и ние с нашата онлайн платформа за решаване на спорове. Искахме нещо, но докато то беше в разработка, разбрахме колко много неща не знаем за това, което искаме.

Когато получихме първите варианти на ъпргейда на платформата nais.bg, готов за тест, ни се разкриха още много неща, които нито ние, нито нашите разработчици знаехме за нея. За наше щастие, те бяха много гъвкави и отговориха на всякакви наши капризи, които разбрахме, че са важни за българските потребители и търговци, които решават споровете си при нас.

Благодарение на партньорите ни от Кипо и по-специално навигатора на изпълнението Ники Маринов, който смело мога да кажа, че си е направо scrum master, нашият IT отдаден developer Наско Маринов, както и нашият многофункционален изпълнителен директор, Свилена Насалевска, която освен всичко друго играеше ролята и на нещо като product owner, най-накрая онлайн платформата на НАИС за решаване на потребителски спорове, доби сегашния си вид. Много си я харесваме, защото е красива, умна, удобна, приветлива и надеждна.

Новият потребителски интерфейс за подаване на жалба дава възможност бързо и лесно да се опишат най-важните детайли от нея, както и да се добави нова фирма, с която потребител би желал да реши проблем. Вече имаме първите потребители доверили се на този удобен начин да потърсят решение, както и първите успехи в тази насока.

Също така, фирмите вече могат да решават спорове директно, чрез чат, със своите клиенти, без да се налага да ползват медиация. Ако въпреки това, някоя от страните държи да се използват услугите на медиатор, тя може да заяви желанието си чрез натискане на бутон СТАРТИРАНЕ НА МЕДИАЦИЯ.

Оттам нататък всичко зависи от двамата спорещи и техният медиатор, а самата платформа nais.bg, нашето IKIWISI, е удобна обща среда, в  която вашият медиатор, отново под формата на чат, помага да потърсите взаимноизгодно решение.

Ако си потребител и не си доволен от обслужването на фирма или продукт, който наскоро си купил/а, подай жалба тук и опитай да решиш спора си с него чрез преки преговори или чрез АРС.

Ако си фирма и искаш потребителите ти да потърсят първо диалог с теб, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознай се с условията за членство в НАИС или направо се ригистрирай тук.

 
Публикувано на 19.10.2020г. Обратно в новини