Отново имаме вълнуващи новини за НАИС. В една от най-тежките години за човечеството през 21 век, в която пандемията от Covid-19 скова живота и хората, се оказа, че когато сме принудени да изкарваме повече време в изолация и вкъщи, се отдаваме на самообразоване и самоусъвършенстване. Какъв по-удобен начин това да се случва онлайн, на една клавиатура разстояние.
В същата тази година и по същата причина електронната търговия също се разрасна рязко. Вече всеки retail магазин има своята виртуална алтернатива. Тези нови обеми в online shopping-а постави нови предизвикателства пред търговско-потребителските отношения. Все повече въпроси вълнуват умовете на търговците, все повече са изискванията към тях от потребителите, все по-трудно се управляват отношенията помежду им.
За да подпомогнем българските търговци да се ориентират по-бързо в тази динамично променяща се реалност, да подобряват непрекъснато качеството на своето обслужване и да повишават своята конкурентоспособност, създадохме НАИС академия. Чрез нея споделяме най-добрите практики от търговско-потребителските отношения, запознаваме ви със законовите изисквания, както и новостите в правната рамка, касаеща потребителските права в България.
Всичко това ще се случва по най-удобния и лесен начин, с максимална полезност за нашите курсисти. Под формата на кратки полудневни уебинари, ще имате възможност да се запознаете с най-важното по едни от най-интересните теми в областта потребителското право и търговията, поднесени по професионален начин от водещи специалисти. На тези семинари имате възможност лично да зададете въпроси на нашите обучители и да получите отговори от тях, а те са хората, които най-добре могат да ви отговорят. Съвсем скоро ще можете да научите кои са те. Следете секция Новини в сайта ни, както и страниците ни във Facebook и LinkedIn.
Нашите онлайн семинари са подходящи за всички търговци и особено много за собственици и работещи в онлайн магазини и платформи, за маркетингови специалисти, юристи и всички, които се интересуват от потребителско право. Всички ние, дори търговците, сме и потребители и за нас също е важно да сме наясно с правата си.
НАИС академия е още един начин, по който Национална асоциация за извънсъдебни спогодби се стреми да допринася за подобряване качеството на обслужване на българските потребители, да работи непрекъснато за скрепяването на добрите отношения между потребители и търговци.
Скоро ще разберете какви теми сме ви подготвили в нашите обучения. Последвайте ни във Facebook и LinkedIn, за сте между първите, които ще научат за тях и ще се запишат с отстъпка.
Разбира се, Център за АРС НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци- nais.bg.
Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук.
Ако сте потребител и имате забележки към търговец, единственият начин да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.