В публикацията Новости в НАИС през 2020 разказахме за надграждането на нашата онлайн платформа за решаване на спорове. От юли 2020 потребителите и търговци ще могат да провеждат не само медиация, но и директни преговори по жалби.
Това означава, че потребителите ще могат да подават жалбите си не само в комуникационните канали на търговците, но и в нашата платформа, където ще имат възможност да проведат разговора помежду си под формата на чат. Така даваме шанс на двете спорещи страни да преговарят директно и само ако имат нужда да поискат участие на медиатор, който да ги подпомогне в намирането на взаимноизгодно решение.
Открехваме вратата на нашата развойна лаборатория и ви показваме как ще изглежда новата визия на сайта. Нашите приятели от Студио Кипо, Ники и Наско, творят неуморно и създават удобства за нашите потребители.
Едно от нововъведенията, което е в полза на търговците е, че те вече сами могат да се регистрират в нашата платформа. Това става от бутона РЕГИСТРАЦИЯ КАТО ТЪРГОВЕЦ.
От месец юли 2020, всеки търговец, който иска да разглежда жалби на своите клиенти в нашата платформа и да решава спорове с тях онлайн, може сам да се регистрира в специално създаден от Наско екран.
От същия екран могат да се регистрират и жалбоподателите.
Следете профилите на НАИС в LinkedIn и Facebook, както и в страницата НОВИНИ на сайта nais.bg за още новини от нашата развойна лаборатория. Ако имате въпроси, пишете ни в коментари към публикациите на профилите, в Messenger или на нашия адрес office@nais.bg.