С радост ви съобщаваме, че първият уебинар на нашето онлайн училище за добри търговско-потребителски практики, НАИС академия, се проведе с голям успех на 28.01.2021.
Адвокат Огнян Варадинов запозна участниците подробно с:
Директорът главна дирекция „Контрол на пазара“ в КЗП, Игнат Арсенов, запозна аудиторията с видовете потребителски спорове, начините за решаването им, както и с най-често срещаните казуси по темата в Комисия за защита на потребителите.
Участниците имаха възможност да задават въпроси. Нашите лектори отговориха любезно на всички тях.
Ако още не сте участвали в уебинарите на НАИС академия, не пропускайте да се запишете за тях на academy.nais.bg.
Можете да следите за следващите ни събития в секция Новини в сайта на НАИС и на страниците ни във Facebook и LinkedIn.
Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.
Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук. Опитайте да решите спора си с клиента в онлайн платформата на Център за АРС НАИС- nais.bg
Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.