НАИС АКАДЕМИЯ: Какво сe случи на първия уебинар на НАИС академия?

С радост ви съобщаваме, че първият уебинар на нашето онлайн училище за добри търговско-потребителски практики, НАИС академия, се проведе с голям успех на 28.01.2021.

Адвокат Огнян Варадинов запозна участниците подробно с:

  • Правна същност на гаранцията, отговорността за недостатъци и правото на рекламация;
  • Обхвата и приложното поле при различните видове договори;
  • Основанията за възникване на гаранционната отговорност;
  • Правата на потребителя и задълженията на търговеца при продажба на стоки и при договори за услуги;
  • Спецификите и съдържанието на търговската гаранция;
  • Направи и съпоставка между законова и търговска гаранция. 

Директорът главна дирекция „Контрол на пазара“ в КЗП, Игнат Арсенов, запозна аудиторията с видовете потребителски спорове, начините за решаването им, както и с най-често срещаните казуси по темата в Комисия за защита на потребителите.

Участниците имаха възможност да задават въпроси. Нашите лектори отговориха любезно на всички тях.

Ако още не сте участвали в уебинарите на НАИС академия, не пропускайте да се запишете за тях на academy.nais.bg.

Можете да следите за следващите ни събития в секция Новини в сайта на НАИС и на страниците ни във Facebook и LinkedIn.

Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.

Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук.

Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.

Публикувано на 28.01.2021г. Обратно в новини