Ако вече сте посетили новия сайт на нашата НАИС академия, academy.nais.bg се надяваме да ви е харесал и да станете редовен посетител, за да следите какви нови и интереси уебинари сме ви подготвили за 2021. Вече е планиран първият от тях и той е на тема „Гаранции и рекламации“, но за него прочетете повече тук.
Вероятно ви е направило впечатление, че сайтът е издържан в цветовете на НАИС. Неговия дизайн и изработка е на нашите невероятни партньори от Студио Кипо, които направиха техническото изпълнение на първата в България онлайн платформата за решаване на потребителски спорове. Смело можем да кажем, че това е иновативен инструмент за алтернативно решаване на спорове, на много високо ниво, с функционалности, които ни осигуряват изключително качество на опериране в нея на всички участници- търговци, потребители, медиатори, администратори.
За дизайна и интерфейсите на academy.nais.bg се погрижи прекрасната Десислава Филипова, от Кипо. Тя перфектно откликна на нашата взискателност, която винаги проявяваме, когато става дума за това да задоволим очакванията на клиентите си.
Можете да се запишете за уебинара тук. Деси се е погрижила процесът на записване да е лесен и бърз.
За темите на последващите уебинари, следете секция Новини в сайта на НАИС, както и на academy.nais.bg. Можете също да следите страниците ни във Facebook и LinkedIn и да ни задавате въпроси там.
Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.
Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук. Опитайте да решите спора си с клиент чрез онлайн платформата на Център за АРС НАИС- nais.bg, изцяло онлайн, безприсъствено, под формата на чат.
Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.