Скъпи приятели, вече отворихме сайта на НАИС академия за записване за най-новият ни уебинар, който ще се проведе на 23.01.2021, от 9:30 до 12:30ч. Темата му е „Нелоялни търговски практики“. Спряхме се на тази тема, защото често пъти в желанието си да реализират колкото се може повече продажби, да се откроят от конкуренцията или просто да се опитат да оцелеят в трудна ситуация, каквито ни сервира пандемията от Covid-19, търговците волно или неволно допускат подобни практики. На този онлайн уебинар ще разберете кои са точно тези практики и как да се предпазите от тях.
В духа на мисията на НАИС академия, ще ви представим темата кратко и съдържателно, с минимум разход на време, но с максимална полезност.
Ще имате възможност да зададете въпросите, които най-много ви вълнуват по тази тема и ще получите отговори от най-подходящите хора- нашите лектори адв. Огнян Варадинов, който консултира множество търговци, местни и международни вериги, и Игнат Арсенов- директор в дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите.
Прочетете повече за обучителите ни тук.
На уебинара ще разгледаме по-подробно въпроси свързани с:
Уебинарът е подходящ за:
Средата на провеждане на видео конференцията е Zoom.
Можете да се запишете за уебинара тук.
За темите на последващите уебинари, следете секция Новини в сайта ни, както и страниците ни във Facebook и LinkedIn.
Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.
Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук. Опитайте да решите спора си с клиент чрез оннлайн платоформата на Център за АРС НАИС- nais.bg.
Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.