НАИС АКАДЕМИЯ: Най-новият уебинар на НАИС академия е на тема „Нелоялни търговски практики“

Скъпи приятели, вече отворихме сайта на НАИС академия за записване за най-новият ни уебинар, който ще се проведе на 23.01.2021, от 9:30 до 12:30ч. Темата му е Нелоялни търговски практики. Спряхме се на тази тема, защото често пъти в желанието си да реализират колкото се може повече продажби, да се откроят от конкуренцията или просто да се опитат да оцелеят в трудна ситуация, каквито ни сервира пандемията от Covid-19, търговците волно или неволно допускат подобни практики. На този онлайн уебинар ще разберете кои са точно тези практики и как да се предпазите от тях.

В духа на мисията на НАИС академия, ще ви представим темата кратко и съдържателно, с минимум разход на време, но с максимална полезност.

Ще имате възможност да зададете въпросите, които най-много ви вълнуват по тази тема и ще получите отговори от най-подходящите хора- нашите лектори адв. Огнян Варадинов, който консултира множество търговци, местни и международни вериги, и Игнат Арсенов- директор в дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите.

Прочетете повече за обучителите ни тук.

На уебинара ще разгледаме по-подробно въпроси свързани с:

  • Понятие за търговски практики и за нелоялни търговски практики;
  • Обхват и приложно поле на правната уредба;
  • Видове нелоялни търговски практики;
  • Способи за анализ на търговските практики;
  • Средства за защита срещу нелоялни търговски практики;
  • Практически примери.

Уебинарът е подходящ за:

  • търговци, работещи с крайни клиенти,
  • собственици на онлайн магазини,
  • мениджъри и специалисти, работещи в онлайн магазини,
  • мениджъри, отговарящи за работа с клиенти
  • юристи, консултиращи търговци,
  • хора с интереси в областта на защита на потребители.

Средата на провеждане на видео конференцията е Zoom.

Можете да се запишете за уебинара тук.

За темите на последващите уебинари, следете секция Новини в сайта ни, както и страниците ни във Facebook и LinkedIn.

Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.

Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук.

Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.

Публикувано на 02.02.2021г. Обратно в новини