КАКВО НОВО  В НАИС: Нов асоцииран член на НАИС- Foodpanda

От декември 2020 Национална асоциация за извънсъдебни спогодби има нов асоцииран член- foodpanda. Кой не знае foodpanda, кой не е поръчвал от тях! Повечето от нас вече са се обръщали поне веднъж към техните услуги за доставка на храна или при онлайн пазаруване от супермаркети.

Foodpanda е една от водещите онлайн платформи за поръчка и доставка на храна за вкъщи в България. Платформата функционира в над 50 български града и работи с над 3000 ресторанта в цялата страна, като клиентите могат да избират от над 25 различни видове кухни. Също така, отскоро foodpanda извършва и доставка от магазини и супер-маркети и клиентите могат да се насладят на доставка на хранителни продукти, козметика, техника, канцеларски материали, храна за животни и други.  Поръчките могат да бъдат доставяни възможно най-бързо или в предварително зададен час, удобен за клиента, а също съществува и опция взимане от място. Онлайн платформата на foodpanda предлага и всякакви промоции, оферти и кампании, свързани с отстъпки и промоции на храна, както и лоялни програми за клиенти и много други активности. 

От foodpanda ни се довериха не само за решаването на спорове с потребители, но и за решаване на диспути с търговските им партньори, на които посредничат, за да достигнат техните продукти до крайните клиенти, във връзка с регламент 2019/1150 на ЕС.

Приветстваме foodpanda за присъединяването им към семейството от членове на НАИС!

Ако си търговец и искаш да си…

Лидер в създаване на нови стандарти на обслужване на клиентите и прилагане на етични норми от нов тип;

Лидер, предлагащ нов вид добавена стойност за съществуващи клиенти и затвърждаване на доверието помежду ви;

Лидер, гарантиращ спокойствие и сигурност за етични отношения с нови клиенти;

Лидер в управление на обществени нагласи към онлайн търговците;

Лидер в иновациите, използващ най-модерния начин за решаване на спорове,

помисли и ти за възможността да застанеш рамо до рамо с други пазарни лидери като foodpanda.

Как да станеш член можеш да разбереш от условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук. Опитай да решиш спора си с клиент чрез онлайн платформата на Център за АРС НАИС- nais.bg

Ако си потребител и си недоволен от търговец, един от начините да бъдеш компенсиран/а е като подадеш жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можеш да подадеш жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.

 
Публикувано на 13.01.2021г. Обратно в новини