Скъпи приятели, вече е факт новият сайт на нашата НАИС академия, за която ви съобщихме в публикацията НАИС основа НАИС академия- виртуално училище за добри търговско-потребителски практики. Вече можете да ни намерите и на academy.nais.bg.
Готови сме и с първия уебинар, който ще се проведе на 28.01.2021, от 9:30 до 12:30ч. Темата му е „Гаранции и рекламации“. Избрахме я, защото гаранциите и рекламациите са едни от най-честите причини за жалби от страна на потребителите и търговците живо се интересуват от нея. В духа на мисията на НАИС академия, ще ви я представим кратко и съдържателно, с минимум разход на време, но с максимална полезност.
Ще имате възможност да зададете въпросите, които най-много ви вълнуват по тази тема и ще получите отговори от най-подходящите хора- нашите лектори адв. Огнян Варадинов, който консултира множество търговци, местни и международни вериги, и Игнат Арсенов- директор в дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите.
Прочетете повече за нашите лектори тук.
На уебинара ще разгледаме по-подробно въпроси свързани с:
Уебинарът е подходящ за:
Средата на провеждане на видео конференцията е Zoom.
Можете да се запишете за уебинара тук.
За темите на последващите уебинари, следете секция Новини в сайта ни, както и страниците ни във Facebook и LinkedIn.
Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.
Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук.
Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.