НАИС АКАДЕМИЯ: Първият уебинар от НАИС академия е на тема „Гаранции и рекламации“

Скъпи приятели, вече е факт новият сайт на нашата НАИС академия, за която ви съобщихме в публикацията НАИС основа НАИС академия- виртуално училище за добри търговско-потребителски практики. Вече можете да ни намерите и на academy.nais.bg.

Готови сме и с първия уебинар, който ще се проведе на 28.01.2021, от 9:30 до 12:30ч. Темата му е Гаранции и рекламации. Избрахме я, защото гаранциите и рекламациите са едни от най-честите причини за жалби от страна на потребителите и търговците живо се интересуват от нея. В духа на мисията на НАИС академия, ще ви я представим кратко и съдържателно, с минимум разход на време, но с максимална полезност.

Ще имате възможност да зададете въпросите, които най-много ви вълнуват по тази тема и ще получите отговори от най-подходящите хора- нашите лектори адв. Огнян Варадинов, който консултира множество търговци, местни и международни вериги, и Игнат Арсенов- директор в дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите.

Прочетете повече за нашите лектори тук.

На уебинара ще разгледаме по-подробно въпроси свързани с:

  • Правната същност на гаранцията, отговорността за недостатъци и правото на рекламация;
  • Обхватът и приложното поле при различните видове договори;
  • Основанията за възникване на гаранционната отговорност;
  • Правата на потребителя и задълженията на търговеца при продажба на стоки и при договори за услуги;
  • Спецификите и съдържанието на търговската гаранция;
  • Съпоставка между законова и търговска гаранция.

Уебинарът е подходящ за:

  • всички търговци, работещи с крайни клиенти,
  • собственици на онлайн магазин,
  • мениджъри и специалисти, работещи в онлайн магазини,
  • юристи, консултиращи търговци,
  • хора с интереси в областта на защита на потребители.

Средата на провеждане на видео конференцията е Zoom.

Можете да се запишете за уебинара тук.

За темите на последващите уебинари, следете секция Новини в сайта ни, както и страниците ни във Facebook и LinkedIn.

Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.

Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук.

Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.

Публикувано на 23.12.2020г. Обратно в новини