Ако си потребител и искаш да подадеш жалба срещу търговец, с идеята да проведеш преговори с него, можеш да го направиш в онлайн платформата на Център за АРС НАИС- nais.bg.
НАИС създаде тази платформа специално за такива цели. В нея бързо и лесно можеш да се регистрираш, да подадеш жалба и ако търговецът приеме да участва в решаване на спора, имаш възможност, удобно и лесно, под формата на чат да се разбереш с него.
Ако преговорите не завършат със споразумение, те могат да преминат в алтернативно решаване на спора (АРС), с помощта на трето независимо, неутрално и безпристрастно лице, медиатор, бързо и лесно чрез натискане на бутон СТАРТИРАНЕ НА МЕДИАЦИЯ, от която и да било от страните.
Всичко това започва с регистриране на профил в платформата. Как става това, можеш да научиш от видеото в нашия YouTube канал.
Регистрация на профил можеш да направиш тук.
Повече за това какъв е механизмът за подаване на жалби през центъра за АРС на НАИС можеш да прочетеш на сайта nais.bg, а в Новините ще откриеш интересна информация в рубриката ни „Потребителска читанка“.
Следи Новините на НАИС и по-специално рубриката „Потребителска читанка“, за още съвети и полезна информация относно правата ти и начините, по които алтернативното решаване на спорове – АРС могат да ти помогнат при спор с търговец.
Последвай и профилите на НАИС в LinkedIn и Facebook, за да си винаги в час с най-новото в областта на онлайн решаването на потребителски спорове.