В публикацията Новини от развойната лаборатория на НАИС открехнахме вратата за новостите в нашия сайт и онлайн платформа.
Сега вече имаме удоволствието да ви представим завършения продукт.
Това обновяване се случи благодарение на съфинансирането на Европейската комисия, Изпълнителната агенция за потребителите, здравеопазването, селското стопанство и храните (CHAFEA), по Потребителска програма 2014-2020.
Надяваме се, че новата организация на менюта, редактирани текстове, повече връзки, нови бутони за бърз достъп до най-важните страници и екрани ще подобрят значително преживяванията на потребителите на нашия сайт.
За чуждестранните посетители, които не говорят български, направихме английска версия на сайта.
Освен за добрата визия на desktop версия, нашите партньори от Студио Кипо се погрижиха да изглеждаме добре и на мобилно устройство.
От месец юли 2020, всеки търговец, който иска да разглежда жалби на своите клиенти в нашата платформа и да решава спорове с тях онлайн, може сам да се регистрира в специално създаден екран от нашия IT майстор- Наско Маринов.
Обновената електронна бланка за подаване на жалба улеснява значително потребителите с новата си организация на отделните сектори в нея и новосъздадени падащи менюта.
Изключително важна придобивка е опцията жалбоподателите да регистрират нов търговец, който все още няма регистрация при нас и да подадат жалба към него.
По този начин разширяваме кръга от възможности да се подаде жалба и към фирма, която все още не е асоцииран член на НАИС.
Вярваме, че по този начин неудовлетворени клиенти дават втори шанс на търговците да потърсят заедно решение на възникнал конфликт по повод на проблем с техен продукт или услуга.
За всички потребители, които не се ориентират кой е начина да подадат жалба на комуникационните канали на даден търговец, при нас могат да го направят бързо и лесно. Нашата система ще изпрати автоматично жалбата на подадения от клиента мейл адрес на търговеца. Когато той я получи, ще може веднага да влезе в комуникация с клиента си в новия модул за директни преговори в онлайн платформата ни.
В случай, че двете страни не могат да стигнат до споразумение, бързо и лесно, всяка от тях може да поиска, чрез натискане на бутон СТАРТИРАНЕ НА МЕДИАЦИЯ, да започнат процедура по АРС, като по този начин в нея се включва трето, независимо и неутрално лице- медиатор, за да им помогне да решат спора помежду си. Какво представлява медиацията като процедура, можеш да прочетеш тук.
Следи профилите на НАИС в LinkedIn и Facebook, както и в страницата НОВИНИ на сайта nais.bg, за да разбереш какви още нови придобивки имаме за теб. Питай и изказвай свободно мнението си в коментари към публикациите на профилите, в Messenger или на нашия адрес office@nais.bg.