Скъпи приятели, вече отворихме сайта на НАИС академия за записване за най-новият ни уебинар, който ще се проведе на 23.03.2021, от 9:30 до 12:30ч. Темата му е „Онлайн продажби и право на отказ на потребителите от покупка“. Това е тема важна и интересна за всички, които се занимават с онлайн търговия.
Уебинарът е подходящ за вас ако:
Ако не можете да отговорите лесно на някой от следните въпроси, ви препоръчваме горещо да се запишете за уебинара, защото това означава, че можете да имате сериозни проблеми с множество жалби от клиенти и проверяващи органи, а също и пропуснати продажби.
❓Знаете ли какво е преддоговорна информация?
❓Как трябва да се представи преддоговорната информация в онлайн магазина ви?
❓Какви изключения от горните изисквания има?
❓За какво се отнася регламент 2017/2394?
❓Има ли право клиент да се откаже от вече закупена стока/услуга?
❓Кога и как може клиентът да упражни това право?
❓ Какви глоби и наказания ви грозят от КЗП, ако не спазите изискванията за преддоговорна информация или неспазване правото на отказ на клиентите?
В духа на мисията на НАИС академия, ще ви представим темата кратко и съдържателно, с минимум разход на време, но с максимална полезност.
Ще имате възможност да зададете въпросите, които най-много ви вълнуват по тази тема и ще получите отговори от най-подходящите хора- нашите лектори адв. Огнян Варадинов, който консултира множество търговци, местни и международни вериги, и Игнат Арсенов- директор в дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите.
Прочетете повече за нашите лектори тук.
Средата на провеждане на видео конференцията е Zoom.
За темите на последващите уебинари, следете секция Новини в сайта ни, както и страниците ни във Facebook и LinkedIn.
Не пропускайте поредицата от публикации ХУБАВО ИЛИ ЛОШО НЕЩО ЛИ СА ОПЛАКВАНИЯТА НА КЛИЕНТИТЕ И КОЛКО СТРУВА ЕДНА ПОДЦЕНЕНА ЖАЛБА? от нашата рубрика „Наръчник за търговски лидери“.
Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.
Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук. В онлайн платформата на нашия Център за АРС НАИС, nais.bg, можете да опитате да решите спора си с клиента чрез методите на АРС.
Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.