НАИС АКАДЕМИЯ: Най-новият уебинар на НАИС академия е на тема „Онлайн продажби и право на отказ на потребителите от покупка“

Скъпи приятели, вече отворихме сайта на НАИС академия за записване за най-новият ни уебинар, който ще се проведе на 23.03.2021, от 9:30 до 12:30ч. Темата му е Онлайн продажби и право на отказ на потребителите от покупка. Това е тема важна и интересна за всички, които се занимават с онлайн търговия.

За кого е подходящ този уебинар?

Уебинарът е подходящ за вас ако:

  • Имате онлайн магазин ,
  • Планирате да отворите онлайн магазин,
  • Работите за онлайн магазин и имате отношение към информацията на сайта,
  • Пишете информация за онлайн магазини,
  • Работите за онлайн магазин и имате отношение към работата с клиенти,
  • Консултирате онлайн търговци,
  • Имате интерес в областта на потребителското право.

Ако не можете да отговорите лесно на някой от следните въпроси, ви препоръчваме горещо да се запишете за уебинара, защото това означава, че можете да имате сериозни проблеми с множество жалби от клиенти и  проверяващи органи, а също и пропуснати продажби.

❓Знаете ли какво е преддоговорна информация?

❓Как трябва да се представи преддоговорната информация в онлайн магазина ви?

❓Какви изключения от горните изисквания има?

❓За какво се отнася регламент 2017/2394?

❓Има ли право клиент да се откаже от вече закупена стока/услуга?

❓Кога и как може клиентът да упражни това право?

❓ Какви глоби и наказания ви грозят от КЗП, ако не спазите изискванията за преддоговорна информация или неспазване правото на отказ на клиентите?

 

В духа на мисията на НАИС академия, ще ви представим темата кратко и съдържателно, с минимум разход на време, но с максимална полезност.

Ще имате възможност да зададете въпросите, които най-много ви вълнуват по тази тема и ще получите отговори от най-подходящите хора- нашите лектори адв. Огнян Варадинов, който консултира множество търговци, местни и международни вериги, и Игнат Арсенов- директор в дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите.

Прочетете повече за нашите лектори тук.

Средата на провеждане на видео конференцията е Zoom.

Можете да се запишете за уебинара тук.

За темите на последващите уебинари, следете секция Новини в сайта ни, както и страниците ни във Facebook и LinkedIn.

Не пропускайте поредицата от публикации ХУБАВО ИЛИ ЛОШО НЕЩО ЛИ СА ОПЛАКВАНИЯТА НА КЛИЕНТИТЕ И КОЛКО СТРУВА ЕДНА ПОДЦЕНЕНА ЖАЛБА? от нашата рубрика „Наръчник за търговски лидери“.

Разбира се, НАИС продължава да е на разположение за всички вас с онлайн платформата си за решаване на спорове между потребители и търговци.

Ако сте търговска фирма и искате клиентите ви да потърсят диалог първо с вас, когато са недоволни и да не бързат със завеждане на дела, или подаване на жалби към държавни органи, запознайте се с условията за членство в НАИС или направо се регистрирайте тук.

Ако сте потребител и сте недоволни от търговец, един от начините да бъдете компенсиран/а е като подадете жалба. Освен на посочените от търговеца канали за това, можете подадете жалба и тук. Ние ще се погрижим тя да достигне търговеца, за да има възможност да откликне на нея.

Публикувано на 10.03.2021г. Обратно в новини